Yazılım Dünyası


3 C# Programlama Rehberi Yazı Dizisi 2
C# Programlama Rehberi yazı dizimize 2. günü ile devam ediyoruz.11. Sınıfları olabildiğince küçük tasarlayın: Her bir sınıfın tek ve iyi belirlenmiş bir amacı olmalı. Eğer sınıf tasarımınız çok karmaşık ve uzun olduysa onu daha basit parçalara ayırmayı deneyin. Herhangi bir sınıfın ne kadar sade olduğunun göstergesi: onun eleman sayısı( metotler, üye değişkenleri vs.. ) ve üzerinde yapılan değişiklerin çok olmasıdır. Bu tür durumlarda sınıfı bölerken bir kaç ipucu olarak şunları kullanın: Karmaşık switch yapısı: Devamını Gör-->

2 C# Programlama Rehberi Yazı Dizisi 1
1. Tasarımdaki zerafet her zaman kazandırır: Herhangi bir yazılım tasarımı sırasında dikkatli ve olabildiği kadar güzel tasarlamanız size ilk bakışta çok zaman kaybetttiğiniz hissini verebilir. Fakat tasarladığınız sistem veya modül çalışmaya başlayınca siz aslında çok şeyleri kazandığınızı farkedeceksiniz. Bunlardan bazılarını sayacak olursak; benzer bir durumda ya tasarımınızı aynen kullanabileceksiniz ya da çok Devamını Gör-->

1 İyi Bir Yazılımcı Olmanın Reçetesi
Ödüllü bir yazılımcıdan, yazılımcı olmanın reçetesi...Onur Kazgan ortaokuldan bu yana kendini yazılıma adamış bir insan. Onun ustalığı uluslar arası bir yarışmada alığı birincilik ödülüyle tescil edilmiş durumda. 2002 yılında Amerika’da yapılan PocketPC Zirvesinde Yahoo Messenger, AOL Instant Messenger, MSN Messenger Force gibi güçlü rakiplerini arkasında bırakarak PocketCHAT adlı IRC client uygulamasıyla ödül aldı.Devamını Gör-->

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder