3 Ağustos 2015 Pazartesi

Merak Ettim 6 Iphone'nun 9:41 Sırrı



Merhabalar. Merakımı giderdiğim küçük bir konuyu sizlerle de paylaşmak istedim.

Az önce nette gezerken bir bilgi okudum. Apple tüm reklamlarında cihazların üzerindeki saati 9:41 olarak gösteriyormuş.


Doğal olarak neden acaba diye merak ettim ve ben merakımı giderdim bu yazıyla da sizlere yardımcı olmak istedim.



Genelde reklamlarda saatler hep 10'u 10 geçeyi gösterir. Bir satış stratejisidir. Ellerini açan bir insanı bende her şey doğru yalan yok bana güvenebilirsin deyişinden esinlenilmiştir. Hatta hatırlarsınız Maximum reklamlarında da oyuncular havaya doğru zıplarlar ve ellerini bu şekilde açarlar. Böyle bir bilgi varken elde Apple yeni ne buldu ki, bu 9 41'in sırrı nedir diye düşündüm ve kısa bir araştırma sonucu bu soruma cevap buldum.

Sebebi şu arkadaşlar.

Apple'ın kendi yöneticileri açıklamış bu arada bilgiyi.

2007 yılında Steve Jobs ilk Iphone'u tanıttığı toplantıda "Bugün size devrim yaratacak bir buluşumuzu tanıtacağız" dediği anda saatler 9 41'i gösteriyormuş.

Tamda bu yüzden, o tarihten bu yana kullanılan tüm Apple ürünü reklamlarında saatler 9:41 'e ayarlanmış.

Apple'ın yöneticilerinden Bob Borcher bundan sonraki Apple ürünlerinde 9:41'i görmeye devam edebilirsiniz demiş.

İşte arkadaşlar bir sır perdesi daha böylelikle aralandı. Selametle kalın.

Murat Bilginer



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder