11 Şubat 2014 Salı

Bilgisayar Günlüğü Resimli Anlatımlar


33 Adobe CS6 Sürümü Tüm Programların Crackleme Yöntemi
Merhabalar. Yeni bir bilgisayar günlüğü yazımla yeniden sizlerleyim. Bu yazımda sizlere Adobe CS6 sürümü uygulamalarının en kolay crackleme yolunu anlatmaya çalışacağım.Adobe ürünü kullanan arkadaşlar bilirler Adobe her ürün için eğer lisanslı değilse bize 30 günlük deneme süreci sunar ve her programı çalıştırdığınızda da günü sayan ekran gelir durur birazda sinir bozucudur.Devamını Gör-->

32 Java Netbeans IDE 8.0.2 Kurulumu
Merhabalar herkese. Şimdi sizlere Java dilinde programlarınızı geliştirebildiğiniz Netbeans IDE nin kurulumunda yardımcı olmaya çalışacağım.Eğer Netbeans programı elinizde yoksa aşağıdaki adrese girelim öncelikle ve resimde gösterdiğim şekilde indirme işlemini gerçekleştirelim.Java Netbeans IDE İndirDevamını Gör-->

31 SQL 2014 Kurulumu
Herkese merhabalar. Şimdi sizlere sorunsuz bir şekilde SQL 2014 kurulumunda yardımcı olamaya çalışacağım. SQL 2014 setup klasörünü temin ettiğinizi düşünerek işlemlere başlıyorum. Yönlendirmelerime ve resimler üzerindeki gösterdiklerime dikkat ederek uygularsanız olayı sorunsuz sonuca vardıracağız.Devamını Gör-->

30 Minitab 17 Kurulumu
Merhabalar herkese. Sizlere basit bir kurulumu resimli olarak anlatmak istiyorum. Minitab 17 kurulumunu yapacağız.1. AdımElimizde bulunan .exe uzantılı dosyamızı çalıştıralım.Devamını Gör-->

29 Windows Görev Çubuğu Titriyor Sorunu Çözümü
Merhabalar. Başlıkta görmüş olduğunuz sorunun benim yaşadığım nedenini ve çözümünden bahsetmeye çalışacağım.Bir gece bir program ile virüs alıp reklam eklentisi kullanan virüsler tarayıcımda fink atmaya başlayınca, bu tür sorunlara kesin çözümleri olduğu için sevdiğim YAC programını kurup temizlemek istedim. Programı kurdum işimi yaptım.Devamını Gör-->

28 Rockwell Arena Kurulumu
Merhabalar. Bu yazımda sizlere Arena programının nasıl kurulduğunu resimli bir şekilde anlatmaya çalışacağım. O zaman Bismillah diyelim ve başlayalım.1.AdımDevamını Gör-->

27 Arena Programı Kurulmuyor Sorunu Çözümü
Merhabalar herkese. Arena programı kurmaya çalışıp da çoğu kişinin karşılaşmış olduğu bir sorunun çözümünden bahsedeceğim şimdi sizlere.Rockwell Arena programı işletim sistemlerinde ne yazık ki uyum sorunu yaşayabilmekte. Bu sebepten kaynaklı oluşan sorun nedeni ile de programı bilgisayara kuramıyoruz.Sorunla ben nasıl karşılaştım ondan bahsedeyim.Arena programının Setup klasörü içindeki Autoran.exe yi çalıştırıdıktanDevamını Gör-->

26 Google Geçmişini Silme
Merhabalar herkese. Bugün sizlere Google geçmişi nasıl silinir bunu anlatmaya çalışacağım. Bildiğimiz gibi kullandığımız tarayıcı internet gezinme geçmişimizi tutmakta ama bu işlemi yapan bir yer daha var orasıda Google. Google da bizim Google üzerinden yaptığımız arama geçmişini tutmaktadır. Ama bunu her an değil sadece Gmail miz ile Google a giriş yaptı isek yapmaktadır. Detaylı bir geçmiş tutma işlemi gerçekleştirmektedir.Devamını Gör-->

25 Visual Studio 2010 Türkçe Dil Paketi Ekleme
Merhabalar herkese. Bilgisayar günlüğü yazılarım ile sıkıntıları aşmaya devam ediyoruz. Bu yazımda da sizlere Visual Studio 2010 ara yüzüne yine Microsoft un verdiği dil paketini nasıl ekleriz ve ara yüzü nasıl Türkçe yaparız onu anlatmaya çalışacağım.Devamını Gör-->

24 Facebook Otomatik Video Oynatmayı Kapatma
Merhabalar herkese. Yakın zamanda kendi sayfası diye üzerinde her türlü değişikliği yapmayı kendinde hak olarak gören Mark ve takım arkadaşları Facebook hem site hem mobil uygulamalarına yeni bir özellik getirdi.Devamını Gör-->

23 JDK Ve Eclipse Java EE IDE Kurulumu
Merhabalar herkese yeni bir kurulum ile sizlerle beraberim. Bugün sizlere Java programlarımızı geliştirmek için kullandığımız ve sıklıkla java developers arasında tercih edilen bir IDE olan Eclipse programının kurulumunda sizlere yardımcı olmaya çalışacağım.Devamını Gör-->

22 SPSS Kurulumu
Merhabalar herkese. Yeni bir kurulum anlatımı ile sizlerleyim. Bu yazımda özellikle Endüstri Mühendislerinin ve İstatistik işlemleri ile uğraşan herkesin gözdesi olan SPSS programının kurulum aşamasında sizlere yardımcı olmaya çalışacağım.Devamını Gör-->

21 WordPress İçin Gravatar Hesabı Açma Ve Resim Ekleme
Merhabalar herkese. Bu yazımda sizlere gravatar sitesine üye olup hesabımıza nasıl resim ekleyebiliriz bunu anlatmaya çalışacağım.O zaman Bismillah diyelim ve başlayalım.1. İlk önce https://tr.gravatar.com/ sitesine giriş yapıyoruz. Karşımıza aşaıdaki sayfa gelecek.Devamını Gör-->

20 Facebookta Kanka Bu Sen Misin? Mesajı İle Yayılan Virüsün Çözümü
Merhabalar herkese. Yeni bir facebook virüsü ile karşı karşıyayız. Bu seferki bir reklam tıklatma veya sayfa beğendirme virüsü.Virüsü yazan arkadaşın JavaScript olarak yazdığı kodları açtığınız anda Google Chrome a uzantı şeklinde ekliyor ve arkadaş listenize aynı mesajdan gönderiyor. Ve binlerce kişi bu şekilde bu tuzağa düşüyor.Devamını Gör-->

19 Twitter a Giriş İçin DNS Ayarlarını Değiştirme
Merhabalar herkese. Ne yazık ki yasaklar ülkesi olma yolunda adım adım ilerliyoruz. You Tube falan derken gerçekleri öğrendiğimiz fikirlerimizi paylaştığımız sesimizi özgürce duyurmaya çalıştığımız Twitter ıda elimizden aldılar. Ama her şeyin bir çözümü tabi ki var. Şimdi size bunu nasıl yapacağımızı anlatacağım.İşaretlediğim sekmeleri adım adım tıklayınız.Devamını Gör-->

18 Microsoft SQL Server 2008 Kurulumu
Merhabalar. Bu yazımda sizlere Microsoft SQL Server 2008 nasıl kurulur bunu anlatmaya çalışacağım. Fazla vakit kaybetmeden işe koyulalım.
Setup dosyasını temin ettiğinizi düşünerek başlıyorum. 1. Setup.exe dosyasını çalıştırıyoruz.Devamını Gör-->

17 Mouse İle Sekmelere Tıklayınca Sayfayı Kapatıyor Sorunu Çözümü
Merhabalar arkadaşlar. Garip ama sizinde, eğer scroll u olan mouse kullanıcısıysanız başınıza gelebilecek bir sorun ile karşı karşıyaydım iki gündür. Neredeyse ne çesit bir virüssün lan sen deyip formata kadar gidiyordu ki iş olayı çözdüm işi tatlıya bağladık.Problem şu herhangi bir internet tarayıcısında sekmeler açmışsınız istediğiniz sayfaya gitmek için sekmeye tıklıyorsunuz ama bir bakıyorsunuz sayfa kapanıyor.Devamını Gör-->

16 Bu Benim Facebook Filmim Yeni Bir Virüs Mü?
Artık sosyal ağdaki virüsler o kadar başa bela olmaya başladı ki bizden habersiz ya da karşı taraftaki kişilerin kendi profilinde paylaştığı benim diye başlayan linklere virüs korkusu yüzünden tıklamaya korkar olduk.Bunlara bir yenisi daha eklendi.Bu benim Facebook filmim. Kendininkini şu adreste bulabilirsin: şeklindeki linki de pek çoğumuz her halde yeni bir virüs saldırısı sandık. Devamını Gör-->

15 Matlab Kurulumunda "Error Finding Installer Class" Sorunu Çözümü
Merhabalar. Şimdi sizlere başlıkta görmüş olduğunuz hatanın çözümünü anlatmaya çalışacağım.Matlab 2012 yi kurmak istediğimde aşağıdaki resimde ve başlıkta görmüş olduğunuz hata ile karşılaştım. Kısa bir araştırma sonunda çözüme ulaştım. Hatamız şu; Devamını Gör-->

14 Matlab 2012a Kurulumu Resimli Anlatım
Merhabalar arkadaşlar. Şimdi sizlere Matlab 2012a kurulumunu anlatmaya çalışacağım.O zaman Bismillah deyip başlayalım.
1. Adım
İlk olarak sahip olduğumuz program dosyamız içindeki Setup.exe dosyasını çalıştıralım. Devamını Gör-->

13 Office15 Click-To-Run Extensibility Component Bileşenini Kaldırma
Merhabalar herkese. Başlıkta görmüş olduğunuz problemin çözümünü anlatacağım şimdi sizlere. Bilgisayarıma daha önceden Office 2010 kuruluydu. Office 2013 ü alınca :P tabiki indirince kurmak istedim ama aşağıdaki resim ve başlıkta da görmüş olduğunuz sorunla karşılaştım.Durumun çözümü için yazılmış bir tane bile Türkçe sayfa bulamadım.Devamını Gör-->

12 Hard Disknizin Dosya Veya Dizin Bozuk Ve Okunamaz Durumda Problemi Çözümü
Merhaba arkadaşlar. Şimdi sizlere Hdd si (Bilinen tabiri ile Harddisk) olan arkadaşların sürekli başına gelen bir sorunun çözümünü anlatacağım. Windows un okuyabildiği görebildiği bazı dosya sistemleri vardır FAT32, NTFS gibi. Hdd mizin dosya sistemi bozuk dosya yada farklı nedenlerle değişebilir. Windowsun okuyamayacağı bir dosya sistemi haline gelebilir. Devamını Gör-->

11 Twitterdaki Tüm Tweetlerini İndirme Resimli Anlatım
Merhabalar herkese. Bugün bilgisayar günlüğüne twitter arşivine nasıl ulaşılır twitterdan tüm tweetleri nasıl indirebiliriz bunu not düşeceğim. Twitter uzun zaman önce bu özelliği kullanıma sundu. Bu özellik sayesinde tüm tweetlerinize bir zaman tüneli tarzında ulaşabilecek ve rahatlıkla aradığınız twettlerinizi bulabileceksiniz. Devamını Gör-->

10 Google Chrome da Başlangıç Sayfasını Değiştirme
Merhaba arkadaşlar. Şimdi sizlere Google Chrome da ana sayfa yani başlangıç sayfasını nasıl istediğimiz sayfa yapabildiğimizi anlatacağım.1. Adım:Google Chrome un sağ köşesindeki işaretlediğim bölüme tıklıyoruz. Açılan pencerede Ayarlar ı tıklayıp sayfaya ulaşıyoruz.Devamını Gör-->

9 Twitter Uygulamalarını Kaldırma
Eğer Twitter kullanıyorsanız pek çoğunuzun başına gelmiştir. Twitter ınızın kendi kendine kişileri takip etmeye başlaması, tweetleri retweetlemesi, otomatik tweetlemeler gibi şikayetleriniz olmuştur.Bu sorunun pek çok sebebi olabileceği gibi başlıca sebebi bilerek veya bilmeyerek Twitter ımıza erişimine izin verdiğimiz uygulamalar olmaktadır.Devamını Gör-->

8 Sony Vegas Pro 12.0 Dil Seçeneklerini Değiştirme Sorunu Çözümü
Merhabalar herkese. Şimdi sizlere Sony Vegas Pro 12.0 programının dilini nasıl İngilizce yapabiliriz bunu anlatacağım. Sony Vegas Pro 12.0 herhangi bir siteden indirip kurduysanız program Rusça olarak gelmekte.Bu ekranda görüldüğü gibi.Not: Resimleri tıklayarak orjinal boyutlarında görebilirsiniz.Devamını Gör-->

7 Windows 8 Ekran Çözünürlüğü Sorunu
Bu gece bir Netbook a Windows 8 yükledim. Ama bir sorun vardı metro ara yüzündeki uygulamaları ekran çözünürlüğü sorunu yüzünden açamıyordum. Küçük bir araştırma sonucunda sorunu çözdüm sizlerle şimdi bu çözümü paylaşacağım.Devamını Gör-->

6 Hard Diskimdeki Veriler Görünmüyor Sorunu Çözümü
Elinizde 320,500,750 GB yada daha fazla boyutu olan bir hard diskiniz olduğunu düşünün. Hard diskiniz tamamı dolu. Bir gün hard diskinizi bilgisayara bağladınız ve içindeki hiçbir veriyi göremediniz. Bütün verilerinizi geri getirmek için saatlerce geri getirme programlarıylaDevamını Gör-->

5 Chrome da Facebook Mesajları Ve Sohbet Ekranı Görünmüyor Sorunu
Her an başınıza gelebilecek ve sinirlerinizi oynatacak bir sorunun çözümünden bahsedeceğim şimdi sizlere.Dün gece Google Chrome tarayıcımda facebook'a girdiğimde mesajlarıma ulaşamıyordum ve sohbet ekranımda gözükmüyordu. Dün gece olaya ilk şahit olduğumda Facebook'a saldırı olduğunu düşünmüştüm ve düzeltirler birazdan deyip önemsememiştim.Devamını Gör-->

4 AutoCAD 2007 Kurulumu Resimli Anlatım
1. Setup.exe dosyasını çalıştıralım.
2. Bu adımla beraber 2 adım işaretlediğim sekmeye tıklayacağız...Devamını Gör-->

3 İnternet te Yönlendirme Reklamlarını Kapatma ve Engelleme
İnternet de gezinirken sinirlerimizi bozan ve belki de pek çok kere çıktığı sayfayı tekrar ziyaret etmeme gibi sonuçlar doğuran reklamlar sadece pop up açılır pencereler veya anketler ile sınırlı değil. En sinir bozanlarından biride bir linke tıkladığınızda önce sizi reklamın olduğu siteye yönlendiren sayfalar. Devamını Gör-->

2 Matlab 2008a Kurulumu Resimli Anlatım
1. Setup.exe dosyasını çalıştırıyoruz.
2. İnternetsiz elle yükleme seçeneğine tıklıyoruz. 3. Lisans sözleşmesini kabul ediyoruz ve next diyoruz. Devamını Gör-->

1 Magic Actions İle Farklı Bir YouTube Keyfi
Google Chrome ve mozilla ya gelen bu eklentiyle bildiğinizden farklı bir you tube keyfi yaşayacaksınız. Bu uygulamalarla farenizin çarkıyla sesi kısıp açabilecek isterseniz sizi rahatsız eden yandaki yazılardan kurtulmak isterseniz ışıkları söndürüp sinema moduna geçebileceksiniz.Devamını Gör-->

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder